Wednesday 22 February 2012

biar mimpi sampai ke bintang !







ASSALAMUALAIKUM W.B.T



hah , nie la. . bila kebosanan . .
sesaje na release dgn assignment yg semakin mmbukit tuh. . 
so , otak berpusing then jari laju jew menari . . 
ape celop tok!
 huhu , mengimbas kembali malam tadi tengok VANILA COKLAT tuh , 
aku terdiam , sweet kot diorang tuh kan. . ?
alahai , bak kate nitnot , lau dapat mamat tuh , 
bahagia hidup . . 
sampai lubang kubur pun still tersenyum. . 
bahagia katakan. . HAHAHAHAHA
okey , cukup pasal depa coz aku taktaw kesah pon.
aku tak suke tengok tv . . 



aku tak suke nak cakap hal orang nih . .hohoho!
asalkan mereka bahagia di samping orang tersayang. tak gitu??
aku ngan paly , da genap 6 bulan kot.  .
 kiteorang pun pernah  beberapa kali terpisah,dipisahkan and pisah2 kan nih , kami tetap kembali bersama. . 
yela,org ckap , panas tak semestinya sampai ke petang kan. . 
then, x semestinya mimpi nak sampai ke bintang tuh tak kesampaian. . 


yea , I NEVER STOP LOVING HIM!

alhamdulillah , hari ini lebih baik dari semalam. . 
kami da amek keputusan , akan mengikat hubungan kami . .
insyaallah , dengan restu parents.
hopefully , mummy and ayah terima la yea . . 

insyaallah , doa kan kami :)

* I LOVE U *



No comments:

Post a Comment