Monday, 20 February 2012

aku dengan azam baru . .

sambut birthday. . ?? normal la kan,kite mesti nak celebrate kan but semua 2 x penting pon. .  apa celop tok! da besaq2 nak celebrate lebih2 . . pasang belon , pasang lilin kat kek , pakai 'cap cone' ada reben berjuntai tuh. .  alahai. . relax sudah :)


*17 feb* 
alhamdulillah,selamat berumur 19 tahun. .  
xnak kek pon,xnak bear,xnak adiah pon. . doa supaya saye nie hidup dalam keadaan baik dah la . . 

*kepada mereka,thanks sesangat. . 

cakap sal HARI KEJADIAN tuh , tak penting pon saYang! nie,saye bersyukur sangat. . 
sejak bertittle gadis 19 tahun, dengan izin ALLAH ,no more another choice for me. . 
BERUBAH MENJADI SESEORANG YG LEBIH BAIK

alhamdulillah, nie azam saye. . saye yang dulu dilahirkan dengan cukup seba serbi , cukup kasih sayang , memang sesangat terasa bile terpesong dalam hidup. . dulu , memang pernah bertudung labuh sampai ke bontot, memang pernah sentiasa di surau . .tapi sejak setan tuh mengahanyutkan saye, YA ALLAH , takde sape ley sedarkan diri nie. . syukur ALHAMDULILLAH , walaupun semua 2 berlaku hampir 6 tahun ,masih di beri peluang untuk berubah. . pernah kot buat semua yg salah tuh! hohoho. .  .

insyaallah , semoga mimpi tu akan aku laksanakn..
kite belum terlambat . .muhasabahkan diri ,cari hidayah ALLAH. . 
bkn berubah serta merta , slowly pun ok saYang!
semua manusia melakukan kesilapan,kannn??
so,tanamkan azam,kuatkan semangat! 

to mummy : insyaallah , along xkan jatuhkan airmata umi lagi . .
to ayah : insyaallah , along akan jadi yang lebih baik , kecapi kejayaan mcm dulu. . 
to fazley : insyaallah b , ayg akan jadi teman idup b . .utk masa depan kita. . 
to kawan2 : doakan aku sayang ! _rai,nani,fara,fiqa,lany,dayah,ain.
to angah ,adik and qaleef : along janji ,kan bersama korang sampai bile2..jangan nakal2 yea adik2. 
to adopt sis n bro : thanks coz always behind me :)_kak haz n abg bob!

YA ALLAH , YANG MAHA PEMURAH LAGI MENGASIHANI

Hadis Abdillah bin Buraidah dari Buraidah berkata: " Rasulullah SAW mendengar seorang lelaki berdoa: Ya Allah! Sesungguhnya aku berdoa kepada Mu bahawa sesungguhnya Engkaulah Allah yang tiada tuhan yang berhak diabdikan diri kepadanya segala sesuatu, yang tidak beranak dan tidak diperanakkan, dan tiada seorang pun setara dengan-Nya. Maka bersabdalah Nabi SAW: Demi Allah! Sesungguhnya dia telah memohon kepada Allah dengan nama Allah yang paling agong, yang apabila dia berdoa dengannya, doanya akan dimakbulkan, dan apabila dipohon sesuatu dengan nama tersebut, Allah akan menunaikannya". Hadis soheh: dikeluarkan oleh Tirmizi (3475), Ahmad ( 5/360), Nasaie ( 3/52).


*saye x secantik anda , alhamdulillah :)

ok,salam sayang!
semoga ALLAH sentiasa merahmati kita.
i love u!

No comments:

Post a Comment