Monday 24 October 2011

K I S A H A N T A R A K I T A






~~nie kisah kite0rang... kite0rang di lahirkan berempat jew.... kami mmg bunga la lam DCN 1C...kan???



nie la dye..first,ak kenai kan..namo dye NORFARAH AFIQAH BT ABD RAHIM..hangpa panggil jew FARAH ...ko0rang taw nape ak kenalkan dye dulu,dye duk jauhhhh..PENANG mai nih...tp jgn wisau,bkn an0k mami n0e.....tetiap pagi dax nih lah yg menunggu@ditunggu aku utk ke class..hihiikkk..ble ak lambat,aku akan say sorry tp ble dye lambat.ak tarik muke comel ak laaa...hahahah!


                                                                                                                                                                   
second nih..yg agak chumey nye nih name dye AKMAL SURIANI BT MOHAMED RAKOF..panggil jew NANI@NITNOT. nani nie import dr JOHOR...segamat mali maa...dye nih,rakan seperjuangan yg pling dekat ngan ak kowt...1 bilik,tepi katil jew..huhuuhuhu...xde dye kat bilik,xde la ak nye:)
tgok muke dye,tomey kan??mate nye cumel giler...sepet,..tp bkn anak cina mali maaa....huhu..dye nih ramai kawan ngn dak indon...huh!! peminat MAS JOKO doe..hihikk












nie lak...ak na kenalkan...nie minah name nye senah!! opsss... xde la,nie NURUL  AFIQAH BT ZULKEFLI..just call her FIEQA..hah gtu....dak KLANG nih pemalu ckit,amek pix pown tnduk2...x paham aku..hahahahah!!! betoi ke pemalu??? uweeeekkkk..ley jalan la ngn sikap pemalu ko tuh..ingat ko USTAZAH PILIHAN ke???waaaaaaaaaaaaaaaaa... Pape pun,aku cayang ko sendat2 taw....
this is the last one...last but not list..aik???~pelik jew bunyi nye.... :P

nie aku..tuan punye belog:)
name aku simple jew...SHAHIDAH FARHANAH BT MUSTAFFA... name komersial aku PUTERIDUYUNG QIEYSHA... name retis aku SHA FARHANA.. amacam??? banyak noe..hahahah
pape pown,korang ley panggil aku macam2 okeh?? <syieda> <sha><farhana><along>..
ape2 jew la yg korang suke,ak pown suke :) ak di import x jauh..made in TERENGGANU jew... ak nih,jenis kpale giler2..kdg2 jadik dax giler gak..arap korang ley terime ak seadanya....

aduish!! tertinggal lak dak kai braces nih ha....dax depan katil ak..kene citer gakk,,,


name di beri..sungguh indah..waaaaaaaahhh!!! RAIHANNABILA BT RAZALI... Rai,gadis BANDAR TASIK SELATAN yg sgt aku sayang..huh!! dax nie la rakan sepergelakan ak..hahaha!! setiap mase,ble bertentang mate,hobi kami adalah gelak n mengilai mcm pontianak taw!!! ak ngn dye,ntah nak ckp mcm pe....huhuuhuhu......law na taw,warne mate kami same~contact lens warne same..hihik:)


*nani and fieqa*

percutian yg hebat..thankx all

cumieeeyy!!!!!

ak wif USTAZAH PILIHAN_cik farah





lelong2..pilih2.....gadis sunti semua noe:)

okehhh..thatz alll:)




                       

da serabai......tata......cayunk kamu semua:)

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

No comments:

Post a Comment